مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-14اقتصادي

فارس من| رهگشای: آورده واحدهای مسکن مهر فرج آباد چالوس سریع تر پرداخت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای آسانسور های مسکن مهر فرج آباد چالوس نیمه کاره رها شده است خواستار پیگیری این سوژه شدند.

تاکنون مخاطبان این سوژه با عناوین مختلف  ازجمله پیگیر مسکن مهر فرج آباد چالوس باشید ، وعده تحویل مسکن مهر چالوس تمامی ندارد! ، مسکن مهر های بی پایان چالوس ، کوتاهی در خصوص مسکن مهر فرج آباد چالوس ، انتظار ده ساله مسکن مهر فرج آباد چالوس تمامی ندارد و وعده هایی که در تحویل مسکن مهر چالوس روی زمین ماند در سامانه فارس من ثبت کرده و  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

سیدعباس رهگشای معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: از 472 واحد مسکن مهر فرج آباد چالوس بیشتر از  300 خانوار در این واحدها سکونت پیدا کردند.

وی افزود: مهم ترین مشکل این واحدها تاخیر در پرداخت آورده بود، اگر متقاضیان مسکن مهر به موقع سهم آورده خود را پرداخت می کردند، تمامی واحدها به موقع اتمام و تحویل می شد.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران بیان کرد: واحدهای اعلام شده برخی آورده را به طور کامل پرداخت کرده که این موضوع موجب فوریت در اجرای پروژه می شود و برعکس هم کسانی که پرداخت نکردند باید هرچه سریع تر نسبت پرداخت آورده اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رهگشای: آورده واحدهای مسکن مهر فرج آباد چالوس سریع تر پرداخت شود

فارس من| رهگشای: آورده واحدهای مسکن مهر فرج آباد چالوس سریع تر پرداخت شود